? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2009年2月6日星期五

我的心情很烦.....

最近我的心情很烦.....
因我好像喜欢上一个人了.....
但他好像对我就像妹妹一样....
关心我,做我开心,等等......
死了,我对你好象出了真情了.....
为什么这次是我暗恋.....
我知道你不可能会喜欢我的.....
所以我把这个我暗恋你的心.......
化为友情.......
这样又不会破坏你和我的友情.....
这件事你最好不知道何看不到的........
如果你看到,你也不一定我正在说着你......
我不想你和我不能再做朋友...
(如果讲说我喜欢你)
我还是祝你快点找到你的命中吧.....
现在我在我的部落格....
讲出来,心情好不错呢!!!!^^

0 意見: