? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2009年9月13日星期日

心事

其实认识我的人..
大多数是知道我是...
怕孤独的...
怕孤单...
怕寂寞..
怕静静的感觉...



最怕的事...
友情渐渐的离开我...


伤到...
是我的关系吗??
我真的错了吗??
以前的我人缘呐!!
去哪里了...


星期日...
我和朋友聊到你了...
为什么你不跟我们讲你的心事??
为什么在学校的你不像这样的人??
为什么你能在学校好像没事情发生的???


我朋友现在觉得你们忽略了他
希望你们能再去关心她罢!!!
我不希望他是我的第二了...
关心她罢!!!


这个朋友....
希望你能像以前一样开开心心的哟....
Forever Happy


希望友情不变...
我真的很希望....

0 意見: