? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2010年4月13日星期二

这样错了吗??爱上不该爱的人

刚看了
朋友的blog
他说了一句
不能喜欢上自己的朋友吗?
这样有罪吗?

我爱上了我的骑士了
但他却跟我讲
他不会再爱上人
他要当"和尚"了
我听了傻去T~T


这也不能怪他罢
谁叫那些女生伤他那么深啊....
Haiz~~

爱哭的我
怎么会有勇气跟他说
我爱上你了

0 意見: