? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2010年4月11日星期日

haiz~~

星期五...
我又出车祸了.....
T~T
死鬼"kancil"
诅咒你快点被lori撞死
就好是
给你活也活不了
死也死不了
你娘的...
CB
#$@!@#$!@%#^&

还害到
我们被妈咪讲了一顿
CB


昨天我又再做了哭包....
因为某些事...*某些人知道了.....因我有跟他讲


星期五晚上
我突然有不好的预感....
有点怕怕...
@@
我第一个想告诉的人是你...
骑士

不懂为什么...
但是
你不在我身边

T~T

很多朋友都讲我想太多吖....
不懂啊...
haiz~~
不好的预感是会发生什么事.....
害怕即将的到来.....

我深爱着的骑士...
我只能把你放在我心中...

0 意見: