? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2010年5月6日星期四

其实是我错了吗.....

你写的其中一篇文章..
你自己也做错了....
之前是你在我面前讲他的不好
讲他的缺点
现在你呢??
你却跟他跟在一起
现在是怎样
你却反过来
射我....
你X的
#¥#@……&&×(×&(……&×%¥
Haiz~~
我最近的最爱
@猜不透
@小小
@为什么你说谎
这些是我的现在
的世界
看不清楚
也猜不透你现在的心
我只是你世界小小的人物吗??
为什么现在的你
却.....
为什么你说谎
为了那段不值得的恋爱
算啦...
你这样子
我也不能怎样
星期六要去槟城咯....
玩水^^

0 意見: