? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2010年5月9日星期日

散散心....

昨天跟阿姨们去Batu Feringgi
这次的出外门
单纯的去散散心
不想想太多的事情
关于
友情
爱情
有可能曾经的事情
每个人都会永记在心
永不擦掉的坏印象
这样我还是个坏人
算啦...
坏人就坏人吧
这一次的旅游...
有想过你
有梦过你
慢慢的自己不想起来
这样的我
不像我吧.....
曾经的我有点勇敢...
现在却一点也没了....
女生不再是我
现在的我只是纸巾
动到水就破了...
就像我遇到挫折一样...

0 意見: