? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2009年1月20日星期二

爱情

爱情,我与你的爱情.....
你我的缘分就到此结束吧.....
为什么你还是在欺骗我???
我真的有那么好欺骗吗???
我真好辛苦,真的!!!!!
你知道我,你欺骗我.....
就等于拿一把刀狠狠地插进我的心...
你插的时候,有想到我的感受吗???
我到现在还不能扯扯底底忘记你....
但我会尽力的忘掉你....
我真希望你不要在踏进我的世界....

0 意見: