? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2009年1月21日星期三

学校

上学以要三个礼拜了,老师给的功课....
我还没做完.....
最近我都还累噢!!!!
也不知道是累什么东西???
现在有点像回到从前...
因从前没有吵架,友情破裂,感情问题.....
真的好想从前噢....
谁可以把时间给倒流????(这是不可能的)
我好后悔,真的好后悔.....
没有好好的念书....
但一切都太迟了....
所以我答应我SPM一定要考好来!!!!!
世界是不是不公平??
谁能跟我说??
为什么我在感情上都幸福??
但等到一段时间...
爱情不是我想象的那样!!!
谁来帮助我??

0 意見: