? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2009年1月22日星期四

友情

友情....
为什么有些友情不能长久????
为什么长大后,友情变得很难沟通.....
友情能长久吗???
谁能跟我说???
最近我都很伤心....
因我的友情愿越来越不好...
好伤心....T.T
为什么你们都不跟我说话了???
为什么....为什么.....
我做错了吗????
为什么你们那么对我......
真想回到从前....
因从前我和友情没有吵过架....
真想醒来这个噩梦....
谁来帮我???

0 意見: