? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2009年11月13日星期五

我又再这样了.....

昨天.....(晚)
每次藕的老公*因早上他讲我一直叫他傻佬
他都会send给我
放工了...
到家了
但昨天他忘了.....
T^T
我又再乱想东西


小蔓姐姐...
怎么办好...
我的思想又再混乱了.....
我跟自己讲别再想了
他只是一时忘记吧了....
她只是太累了...
忘了跟我说
我还以为他
今天有加班...
会累坏

算了
我讨厌听的东西迟早会来
我不想再这样下去了
心再次受伤害
痛再次过来
我的爱是否还会下去
真的很怕很怕
那些词又再次出现
或许爱上女生不是件坏事
至少女生知道女生的
东西
感觉
品味

我想再次勇敢的爱上你罢..

Takairo will love Keat forever

2 意見:

yinyin 说...

dun thlnk 2 much...
muz be strong yA^^
muackz

爱哭鬼の唯唯 说...

好的,,,,...
谢谢哝....
麽麽…^^