? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2009年11月20日星期五

......

不懂要写什么标题

这几天
没有什么事....
做着同样的事
都在上MSN,FACEBOOK
看看别人的Blogger


19号...
UPSR不是出成绩吗??
我表妹拿了
6A1B.....
但是他哭了TT
他本来想拿7A
就是拿不到

别伤了啊^^
他人现在去旅行了
O(n-n)O


22号....*昨天
早餐是福建面^^
家里煮的^^
好好吃哦...
赫赫


下午时....
比较闷
我忘了几点
藕的老公就醒来
信息我
赫赫
过不久
他好像在打机*means ply game
我就说不吵他
哪知道
他说他陪我
瓦...
开心哝^^
赫赫
跟老公聊了一整个下午
^^

谢谢老公哝
Muackxxx
爱死你了



26号
我大姐回来了
赫赫
他只是去了2个礼拜
没有他的声音
家里多静
哈哈哈哈
要去机场接她
^^


今天就有鸡汤喝^^

掰掰*去喝鸡汤了

0 意見: