? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2009年11月18日星期三

18号

18....
今早起身
就去舅舅家....
cause 我舅舅"chor ki"
去帮忙做食物

做好了
就去拜拜...


*********************************************************************************
Haiz....
又看到我妈咪哭了
TT
舅舅去世
有谁不会哭...伤心
但是这就是事实
回到家
开始想起舅舅的每件事
舅舅蛮疼我们这些小孩子的
我有时好羡慕
有爸爸的人
可以叫daddy
而我呢??
从要上一年级时
就没有叫了

yinyin他们有时
我觉得他们会比我还好想爸爸罢
他们习惯了吗???


我爸爸.....
我一点印象都没有
只能用小时候的一点点的记忆
记得一些些的回忆
还是有时会想起罢....

0 意見: