? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2010年1月9日星期六

看到幸福的你了

昨晚....
我跟姐妹们聊天(at hp and msn)
大家在无意间提到了你
我的妹妹到槟城看到你了
说你现在很幸福
听到你现在的生活
我也替你开心

妹妹突然
问我
你有来找过我吗??
我笑笑地说
没有

姐姐就很明显地说
哎哟,这种事情别说了


晴晴姐姐很疼我呐
唯唯爱姐妹们哟
大家都怕我又开始哭了


那个杰军(我们的大哥)
又开始讲笑话^^
真是很懒笑话
过后全部人静去==


俊...
唯唯我现在过得很不错
我会好好的过生活
我不会后悔我曾经喜欢过你

0 意見: