? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2010年1月26日星期二

我对你的意识

上个礼拜的今天
他终于上线了
我真的很高兴
因为我们已经好久没有聊了
真怀念
以前我们一直聊天



当天你不是问我为什么
我不给你做我的骑士吗??
是因为
童话里的骑士都不会跟公主在一起的

我就是.......
如果你再不懂
我就把你放进我心里面

0 意見: