? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2009年3月19日星期四

今天我心情好像超好的呐!!!!

我的心情....
今天不用跟弟弟争电脑.....
每次我弟都争输...
就会跟我妈咪讲....
我就不用玩了咯!!!
讨厌呐!!!!
不喜欢跟弟弟争.....
讨厌....
mum那么护着弟弟的....
不喜欢......











下午....
我跟我的朋友"仪"
在MSN玩UNO而已.....
我们两各赢一次...
开心开心....
玩到蛮闷....
一下的....
赫赫.....
我好期待....
四月四号...
去sunway玩....
可以跟朋友拍照呐!!!!
那天是我朋友的男友生日呐!!!!
我的朋友....
己开心一下的.....
那天不知道你们穿怎样的衣服嘞!!!!^^
赫赫....




2.30p.m.
北海这里要下雨了....
T.T
我的心情又开始又要这样了....
sad....







翼....
现在在打雷...
你会在我的身边吗???

0 意見: