? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2009年3月2日星期一

今天我很丢脸咯!!!!T.T

今天,我在学校发生一件丑事....
我一生中有可能唯一的一次....
今天,放学时.....
我就像往常一样....
不知今天会比较冲忙的走.....
追着朋友,当我要抓到他的书包时.....
我的外套被铁杆勾着...
我整个人差点跌倒....
只是我的书跌进草里面......
每个人都看着我
很丢脸咯.......t.t

0 意見: