? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2009年5月24日星期日

昨天and今天

昨天...
我妈咪做半天的工.....
就收工了....


我们下午时....
就吃火堝....
材料都是我在做的....
赫赫...
很多材料...



就这样....
下午5点时....
我妈咪就包粽子...


晚上时....
我跟姐姐们吃火堝.....
哪里知道我们讲着讲着......
讲出笑话....
那个笑话....
很冷又好笑....==




今天.....
我跟姐姐去剪头发....
姐姐剪的很美...
姐很开心呐....^^



我姐和我拍下的照片....^^赫赫




我剪的头发
我们从11.55到2.30p.m
因那边太多人了....
所以剪很久....
今天的天气很热....
@@'''





完毕

0 意見: