? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2009年5月31日星期日

昨天....家很吵

昨天.....

我家里来了很多亲戚.....
因我的大舅...
从KL回来...
要跟我的公公....
庆祝父亲节...
(父亲节还有很久ko~~~)
我们就提早庆祝.....==



阿姨们各自准备了....
自己的菜....
有很多咯...
(看到都想吃呐.....)
赫赫....





我的小舅就来我家做他的菜.....
哇,弄到我家的厨房....==
但在家族里....
我小舅的厨艺能比得上我家的老妈子.....
哈哈哈....
小舅煮的菜...
真的好吃呐....
Yummy~~~
hehe....^^

0 意見: