? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2009年4月6日星期一

我家来了一只小狗

星期六晚上....
我家来了一只小小的腊肠狗.....
它全身黑黑的.....
好可爱噢!!!(照片迟点放上去)
我姐姐叫我帮它取名字....
华语名叫黑仔
英文名叫Blackky
因他全身黑黑的....
它是我家的第二只狗狗
因第一只死掉了....
是一场意外.....
第一只的名叫宝贝.....

宝贝我好怀念你噢!!!!!
Blackky出身的日期是4/4/09......
Blackky爱你哟!!!!^^
赫赫...

0 意見: