? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2009年4月21日星期二

今天开始....

今天开始....
我要静静一个人的....
最近太多的痛苦和伤感....
谁能理解???
谁能知道.....
我可以跟谁诉苦????
Haiz....
今天我睡不醒....
突然自己跳了起来....
看看时间...
6.15a.m了....
自己知道来不及了(因我是坐巴士的)
慢慢"图"....
图到7.15分...
才叫姐姐载我去....
真有点想不要去学校.....
那边太多不开心的事了....
对我来说啦....
Haiz.....
真想回到以前....

0 意見: