? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2009年4月21日星期二

好想以前....

好想以前的样子......
以前没有恋爱的痛....
现在很多....
痛.....
友情的痛...
爱情的痛....
人不相信我的痛....
你能理解吗???
或许吧....
我想单身两年....
或许这样的我....
才能过平静生活吧!!!!
最近我自己想静静....
静静上课....
静静看书.....
但我还是害怕静静的感觉.....
害怕孤单....
害怕一个人....
真得很怕....

0 意見: