? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2009年7月19日星期日

好讨厌的凌晨........

3点就被很奇怪的梦
吓醒了.....
(眼睛却流了眼泪)


却是因为你吗??
还是别人呢!!??

19/7
这天...
我很不开心....
一整天都在一直发脾气....
真不知道怎样

小boy
你最近好吗???
唯唯真的很想你....
你几时才要回来???
唯唯真的很想要....
你借我你的肩膀....
以前我一伤心...
你都会出现...
现在呢???

梦....
到底是什么...
是太想你关系吗???
还是什么呐!!!

我真的很伤....
T^T
谁能给我抱抱....
好想在他的背...
大哭一场.....
我真的受伤了....
真的很伤....

2 意見:

yinyin 说...

梦毕竟是场梦~起来一切就结束了...所以别太过伤心...万事有偶这个小瓜在^^...
gv you a hug...muackz

爱哭鬼の唯唯 说...

嗯~~~

唯唯收到了....

谢谢你....
MuacKZzzz