? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2010年2月7日星期日

我又失眠了

我开始发觉我自己好像受不了
我快要发疯了
因为你
我没有胆量去说
我喜欢你
很笨吧

我傻傻的
有时觉得以前的我们
朋友
比较好吧
以前
我们常常晚上/傍晚
SMS,电话
讲讲你我现在的生活
讲讲你我身边发生的事情

就像你心痛
向我哭诉
向我出气
我都会慢慢的安抚/安慰你

我还能继续爱你吗
我现在不懂
我还能等你的爱吗??
我不知道
我还能傻傻的等待吗??
不懂
我可能不再是
那个一直带着笑容
傻乎乎
一直帮你算叹气【你叹气一次,多+你一岁】
天天叫你小孩子
天天说你是个老幻童
唯唯

0 意見: