? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2010年2月11日星期四

累死了

昨天....
我们一家就去我外公的大寿宴
我自拍了很多照片呐^^
等等post上去

哎哟
唯唯发生很丑的事情...
就是厚....
唯唯在吃东西时....
跌倒.....
TT
痛痛
我表妹拉掉我椅子
我才跌倒的TT


中到脊椎骨...
TT
有点点瘀青....
唉/~~~
可怜的我

唯唯当场哭了
我表妹也哭料
cham
我到头来安慰回他
^^







<<< no edit
<<< no edit
















<<<<唯唯和表妹(三姨的女儿)
<<<<<唯唯和表妹(小舅的女儿)









0 意見: