? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2010年2月10日星期三

今天心情最差了



不同世界




我已经觉得我与你们是不同世界的人




我的直觉


开始了


我承认我有对你们说过谎言


我也知道这是我的不对


所以唯唯在此说万千次的道歉






就是这样


全部都是我的错


我也不再开心的笑




我可能大家世界的过客


我只是走过


你们的世界


看到里面很精彩


不知觉的参与你们


慢慢的


慢慢的


开始觉得自己像是多余的



我们的友谊不再像


以前那样了



如果再有一次机会


我不会再




0 意見: