? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2010年2月5日星期五

我成功了...^^ Yeah

哈哈....
别误会
我是做饼成功了^^
今天一回家
快快冲凉,吃饭...
做好我的东西后
就开始我的大战
做coco饼和春卷


哈哈
我从2.45p.m-4.00p.m
war
热到要我的命啊
一直流汗
讨厌nia

我才做到少少罢了
我星期日又要开始做了




不开心的事情
还没有解决叩....
不懂啦
我不懂啦
现在的我不知道要做么
这样做又不是
那样做又不是
算啦....
我不再理会了
这件事情

0 意見: