? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2010年2月24日星期三

一切都变得正常了…^^

正常了
因为我已经没有再乱想东西了
但是有时还会想
但是自己还可以控制着
这几天唯唯就像几天没有吃饭的饿鬼这样
拼命的追戏【不是拼命吃哟】

War
追到sot去
呵呵
太多戏了
因为唯唯之前做了很多不应该做的东西
所以现在不再做了
要好好用现在
在学校跟好朋友
好姐妹的生活
这是我要做了
因我怕
有些事情又再会发生
我不想这样的
真的啊



我今天2010
会珍惜你们的
我真的会
不再用谎言带进去你们精彩的世界

我希望今年
我的好姐妹,好朋友
都平安无事
天天开心噢

尤其是你····骑士

0 意見: