? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2010年2月18日星期四

过我的生活咯

放弃你咯
过我要的生活
娜娜说得对
你只是我生命的一个过客
我要坚强的面对一切
学会一切的东西


我生命中有你的出现
我应该觉得幸福
有你这个朋友
我的高傲

希望你再次回到属于你自己的世界
不再哭了
不再流泪了
不再伤心
你记得要开开心心的过你自己的生活噢....

唯唯支持你哟.....

0 意見: