? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2010年2月12日星期五

放弃你.....

我还是我吗??
我真的想清楚了
我放弃你了
小蛮跟我说
为什么我要一直等待着你
我也不懂
有可能我曾经错过了你
我现在想拥有
但太迟了
我现在有好多后悔的事情
好伤心


眼泪
真是我身边的东西
因我随时都会流泪
有时是我自己乱乱想
有时是发生着的事情
眼泪
现在是我的生命了


或许错过了
不会再回来
我真的要放弃吗??
真的吗???
我现在拿不定主意
我怕我又做错选择
我怕我又再失去

好害怕的选择
谁能跟我说

我还可能等你吗???
我要放弃你吗???

0 意見: